Friday, September 18, 2009

Nak Xtra Income?? Jom Jadi Agen Topup!!

Setiap nilai topup yang anda jual, syarikat akan berikan komisyen* terus (real time) kepada agen mengikut jenis telco seperti MAXIS 2.5% dan juga CELCOM 4% hingga 5% setiap belian. Sebagai contoh : sekiranya anda menjual topup prepaid Celcom RM10.00, Komisen yang anda terima ialah 5% = RM0.50. Komisen akan dibayar terus (melalui akaun topup) kepada anda setiap kali anda melakukan transaksi topup.

Ini bermakna, sekiranya baki akaun topup anda ialah RM100.00 dan anda topup prepaid pelanggan dengan nilai RM10.00, server akan memotong RM9.50 sahaja dari nilai tersebut. Daripada transaksi itu, baki yang tinggal di dalam akaun anda ialah RM90.50. Server akan menghantar mesej kepada anda memaklumkan topup sudah berjaya dan makluman baki terkini.



Insentif sebanyak RM10.00 bagi setiap seorang rakan yang berjaya anda perkenalkan dan didaftarkan. Insentif tersebut akan ditransfer terus ke dalam akaun topup anda atau ke akaun bank anda. Untuk mendapat keuntungan yang lebih, anda boleh memperkenalkan seberapa ramai yang boleh.

Anda tidak perlu bersusah payah dan berkempen untuk mencari ahli baru.Pihak kami akan menyediakan tools bagaimana untuk membuat promosi melalui links affiliate anda.

No comments: